New York borsası düşüşle açıldı
New York borsası, teknoloji hisselerindeki geri çekilme ve ABD tahvil faizlerindeki yükselişin etkisiyle haftanın son işlem gününe düşüşle başladı. Açılışta Dow Jones endeksi yüzde 0,26 azalışla 49.930,26 puana gerilerken, S&P 500 endeksi yüzde 0,74 düşüşle 7.445,11 puana ve Nasdaq endeksi yüzde 1,30 kayıpla 26.288,92 puana indi. ABD’de bu hafta açıklanan enflasyon verileri yatırımcıların odağında yer […]









