ovacık su ışletmeleri aş.

Ünvan

ovacık su ışletmeleri aş.

Telefon

262 758 72 63/76

Adres

ovacık köyü

Yetkili

tolga akbal

Web Sitesi

Tıklayın

Açıklama

Diğer Bilgiler 4300 kişi ziyaret etmiştir. Firma tarihinde kurulmuş olup kişi çalışmaktadır. .
1 kişi web sitesini ziyaret etmiş. 7 Oyda ortalama 2.00 puan almıştır.
Sistemdeki ürün adedi: 0 Sistemdeki yorum adedi: 25
Son Giriş Tarihi: Erişilemiyor Eklenme Tarihi: Erişilemiyor
Oylama
0 1 2 3 4 5
Sosyal Medya

Vitrin

Harita

Ürünler

Ticaretinize değer katıyoruz

Ticaretinize değer katıyoruz..

Yorumlar

misafir :

arkadaslar 5 yıldır gebzede ovacık suyu tüketiyorum içimi çok hoş... iyiki varsin ovacık.herkese tavsiye ederim...


misafir :

ovacik suyu çok ğüzel darica mevkinde oturuyorum ve can su dan suyunuzu temin ediyorum.cansu calisanlari ve ovacik çalisanlarina tesekkur ederim çok memnunuz cansuuuudan


misafir :

kolay gelsin arkadaşlar. içmeler, esenyalı, güzelyalı yakınlarında bayiilik almak istiyorum. umarım ilgilenen biri çıkar. tanyelkimya@hotmail.com 0544 744 2925


misafir :

damacanalardaki yabancı maddelerin sudan gelmediğini sizlere söylemek isterim. gözlegörülebilir buyüklükte olan bir madde kesinlikle bizim filtrelerimizden geçemez. ayrıda kalite konusunda bizlere güvenebilirsiniz. iso 9001:2000 ve iso 22000 belgelerimiz var. ve her ay il sağlık kurumundan analizlerimiz vardır.


misafir :

ben ümraniyedeki balım su bayinden su alıyorum ... çok memnunum... dünyada içtiğim en güzel sulardan biri.... herkese tavsiye ederimm..sizde arayın 0216 632 69 05

 


misafir :

merhaba nasılsınız ben mustafa su fiyatlarını öğrenbmek istiyorum


misafir : slm ovacık su şu şöförlere bir dinlenme yeri yapsanız çok güzel olacak oturduğumuz yer çok sıkıcı anlayın artık....
selim : arkadaşlar yeni ovacık suyun sitesi yenilendi www.ovacik.com.tr"den bakabilirsiniz
aydın : su güzel güzel olmasınada fabrikanın bayilere verdiği suyun dısında birsey yok ne dolap ne ponpa nede baska bisey.
sezgin : valla ben onu bunu bilmem 1 numara su ovacık adıyla tadıyla bir numara sizde tadın
sevim : suadıye ovacık su bayısıyım ovacık suyunu 10 yıldır kullanıyorum ve sattıyorum ovacık suyu cok guzel su ve tattıda mukemmel herkeze tavsıye ederımmm
sinoplular : tuzla şifa mahallesine ovacik suyun bayiliğini istiyoruz. 0216 423 32 74 05377331957
selim-ovacık : arkadaşlar suyumuzun daha iyi ve daha kaliteli bir şekilde sizlere hizmet vermesi için yapılanmamız devam ediyor gelen şikayetler değerlendirilerek önlemleri alınıyor.iso 9001 ve 14000 kalite belgelerini de aldık damacanaları ve kapakları daha iyi dezenfekte etmek için ozon jeneratörü alarak dezenfekte etmeye bu ay sonu itibariyle başlıyacağız bizi tercih eden tüm bayi ve müşterilerimize teşekkür ederim bayilik görüşmesi ve şikayetlerini bildirmek isteyen arkadaşlar için irtibat tel 0216 363-44-37 ayrıca ovacık suyun web sayfasıda güncellenerek yakında aktif hale gelecektir
cüneyt : hünkar ve başpınar küçükçekmece başbayisiyim.hünkarı kaliteli bi suyla değiştirmeyi amaçlıoruzz.gereğiniz arz ederim.02125808870-05363434285-05372767294
h0dri_meydan_41 : harbiden derinceye ovacık suyu geldi insanın yüsü güldü bi elamanları var seker gibi hepsine hayırlı işler diliyorum herkesi ovacık suu içmeye dafet ediyorum:d
selma: : ovacık su derinceye geldi ve hemen aldım nihayet derincede iyi hizmet veren bi bayi açıldı bayinn hizmetinden çok memnunum suyumu istiyorum anında geliyor teşekürler derince bayisi ve bayi çalışanları kuzey marmaranın gerçekten en yumuşak suyuymuş
doğan : su bayiliği almak istiyoruz.şartlarınızı öğrenmek istiyoruz.bilgi için 0 535 540 90 15
ismail : suyunuz derinceye yeni geldi ve suyunuzu çok beyendik içmeye doyumu olmuyor gerçekten bal gibiymiş.. ayrıca dağıtım firmasınada teşekkürlerimizi iletiyoruz çok iyi servis hizmeti ve elemanlar ile çalıştıkları için..
adem : merhaba....ben suyunuzu yaklasık 2 aydır kullanıyorum ve cok begenıyorum.balım suya tesekkurler
melek : ben ümranıyedekı balım su bayınızden su alıyorum.suyunuzdan çok memnunum.herkese tavsıye ederım...
melek : ben ümranıyedekı balım su bayınızden su alıyorum.suyunuzdan çok memnunum.herkese tavsıye ederım...
asım : ocacık suyunuz güzel ama suda hafiften koku oluyor
özmen : ben yillardir sizin firmanizin suyunu kullaniyorum. fakat son aylarda iÇitiğimiz suyun iÇinden siyah farkli maddeler görülmektedir. bayimize sorduğumuzda hemen kaynağindan direkt doldurulduğu iÇin böyle şeylerin Çikabileceğini iletti. ve ayrica hemen kendileri benden bir miktar su alip tahlile göndereceklerini ifade ettiler. halen bu sulardan geliyor. birde ayrica iski genel müdürünün aÇiklamasi sonucu bu tür damacana sularinin /85 i iÇilecek durumda olmadiğini söylemiştir. bu konu hakkindaki görüşlerinizi rica ederim. saygilarimla,
hatice : darıcada oturuyorum. suyunuzu beyenerek kullanıyorum. ama dağtım firması çok kaba elemanlarla çalışıyorlar. hizmetten memnun değilim.
ilk : elemanlarınızın müşteriye karşı tutumu ve üslubu hiç hoş değil